EVENING

Slutade ju sent idag och det gör mig lite ledsen att se att det redan börjar mörkna innan jag kom hem.. Men de är ju så det blir på hösten. Mot vintern kommer det ju va mörkt redan vid 3 och det är inte mycket jag kan göra åt det så det är väl bara att vänja sig.
Man får njuta av mer tända ljus i alla fall, det är nåt som är säkert!
Nu sitter jag hemma och pluggar iaf. Eller, pluggar och pluggar, bloggar ju nu, men pauser är alltid tillåtna, right? :)
När jag är klar med pluggandet ska jag nog se en mysig soff-film med mig själv, för det finns inget att se fram emot på tv nu på måndagskvällarna när svenska hollywoodfruarna slutade.. Eller har jag fel? Det kanske kommer nåt ännu bättre saftigare programm?
Isf får ni uppdatera mig!
Nu ska jag se om jag får någon kontroll över matten eller om den ska fortsätta få styra över mig.. Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback