SICK AND TIRED

Hemma sängliggande idag. Inte kul.
Kännt mig lite krasslig på sista tiden men inte kraftigt. Kanske var den där extra timmen utomhus igår som satte igång det?
Var på en jävla humör i alla fall och orkade typ ingenting, sen kände jag mig bara så spyfärdig och mitt huvud satt liksom inte där det skulle, tårarna rann utan anledning, så jag la mig i sängen halv 8 igår kväll och nu har jag fortf inte flyttat på mig. Imorse var det tyvärr kvar men huvudvärken är värst, kan inte ens ha musik på och hoppar till varje gång hundarna skäller utanför fönstret.
Ush och med allt det här måste jag plugga inför prov och matte imorgon.. kan ju tyvärr inte kosta på mig att vara hemma 2 dagar i rad. Sen är det sista dagen de ger ut skolkatalogen imorgon också så den måste jag ju hämta upp!

Min snälla plastpappa kom med avslagen pepsi till mig idag och senare med vanlijyoghurt och en färsk veckorevyn. Jorå, nog kan jag klara mig ett tag. Sen ska jag se en film som heter One last thing som handlar om en cancersjuk pojke som det sista han vill är att tillbringa en vecka med en supermodell. Kan nog bli kul.
Hur kul jag nu kan få här:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback