"CHOKLADFOLK"

Efter Unt som gick bra slutade vi och jag missade 2 bussar för er information. Too much for me.
Nära att jag bröt ihop på stationen men det gjorde jag inte haha, ist kom en neger till min busshållplats och började prata.

Det lät ungefär såhär:

Han -De här bussarna är idiotiska, aldrig e tid och chaffisarna är konstiga.
(i detta läge där jag missat 2 jävla bussar kunde jag inte mer än hålla med)
Han - Gillar du vodka?
Jag - Huh?
Han - Haha du skulle aldrig palla dricka en hel flaska vodka själv!
Jag - Jag skulle nog aldrig testa dricka en hel flaska själv!
Han - Haha du skulle däcka!
Jag - (svarar inte, hummar knappt hörbart)
Han - mumlar, väger, du... obegripligt prat
Jag - Undrar du hur mycket jag väger?!
Han - Haha neje, vet du hur mycket jag väger?
Jag - Nej?
Han - Vad tror du jag väger?
Jag - Inte vet jag?
Han - Tycker du att jag är tjock eller? Haha hoho
Jag - Nej?
Han - Jag väger iaf 65 kilo och är 1.72 lång!
Jag - Jaha, det är väl normalt...
Han - Ja men förut vägde jag 96! Ser du skillnad huh? (visar en stor ring med armarna runt sig)
Jag - "hummar"
Han - Ja man kan ju inte ha ölmage haha, då kan man ju inte gå! (fortsätter med charader med armarna)
Jag - mhm nee..
Han - Vill du ha en cigg?:D
Jag - Nej tack
Han - Du röker inte va?
Jag - Nej det gör jag inte
Han - Haha, men ibland va?
Jag - "hummar"
Han - Tjuuuuvrökare där! :D
Jag - Huh?
Han - Det är inte hasch i dom! Jag lovar, här lukta på dom! (sträcker fram paketet)
Jag - Nej tack, jag tror dig!
Han - Ah, de är vanliga cigg jag lovar, blev själv lurad när jag var liten!
(senast imorse eller tänkte jag)
Han börjar dilla om bussar igen och pratar om massa saker jag inte riktigt förstår innan han kliver på bussen.

Som inte allt detta räckte så när jag berättar detta för mamma avbryter hon och säger "men det heter inte neger annie, det heter chokladfolk!"
Som om jag inte bröt ihop av garv igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback