2012, VAD ÄR OK PÅ BIO?



När jag äntligen var klar med industridesignen åkte jag och Issa till centralstation för att möta Patrik som kom till Uppsala! Jag och Patrik gick och hämtade biljetter till filmen 2012 och gick sen och köpte cheeseburgare haha. Fick i mig nästan 3 stycken och pommes!

Men hur som helst. När man är på bio har jag aldrig varit sån som bryr sig om skramlade godispåsar eller om folk skrattar i en komedi eller skriker i en skräckis. Men jag har aldrig varit med om att små omogna 13-14 åringar sitter och klappar händerna, busvisslar, skriker, kastar popcorn på varandra och annat. Till sist tröttnar ett annat gäng och det börjar bråkas. Slutar med att alla på biografen gastar håll käften och hyssjar. Alltså tycker dom att det är okej att bete sig så eller? Så omoget att förstöra för andra tycker jag. Speciellt en film som vissa verkligen längtat att se och kanske sparat sina pengar till?
Personligen tycker jag det är skit. Om man beter sig så, varför inte bara hyra en film?
Vad tycker ni?

Btw, filmen var hur bra som helst, flera plus från mig och om  man gillar filmer som ex day after tomorrow. Fast bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback