S H O P P I N G S P R E E


Shopping idag blev det, först till Outlet i Barkaby, sen Jakobsbergs centrum och sedan till Eurostop faktiskt!
Hittade ett par finfina skor på Belle shoes och sen investerade jag lite naglar.
När jag var på väg hem kom jag på att jag hade glömt lösögonfransar men det får fixas senare. Jag hittade också en klockren investering till min garderob men jag köpte den inte, en vit tunika liknande tröja med broderier, för 500spänn från Hollies.
Någon klänning blev det inte idag heller men skam den som ger sig!
Ikväll blir det till att fixa naglar!




Kommentarer
Postat av: Linnea

"Snygga" skor...

2009-05-22 @ 19:05:50
Postat av: annie

jag måste säga att dom är snyggare i verkligheten, kameran gör dom inte riktigt rättvisa;)

Postat av: Linnea

"Snygga" skor...

2009-05-22 @ 19:35:47
Postat av: Patrik

käften omogna fan du har inte ens sett dem.. hon lär ha jävla mycket bättre stil än vad du har, thats for sure..

2009-05-22 @ 19:46:34
Postat av: annie

thats right;D

2009-05-22 @ 19:52:16
URL: http://haze.blogg.se/
Postat av: Lena

Lösnaglarna du köpt, är det sånna som man sätter längst ut? inte över hela nageln? Kan du förklara hur du gör med sånna? har alltid undrat :) Kram Lena

2009-05-22 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback