S E A R C H

Looking for the dress with D!
Idag åkte jag till Uppsala för att leta efter balklänning, prövade ett flertal klänningar men det var en klänning som satt en smäck! Den var som gjord för mig!
Men den var lång och gul och inte alls vad jag hade tänkt mig från början.. så jag vågade inte boka den eller köpa den!
Jag är som jag är, otroligt jävla velig när det gäller kläder!
Men visitkortet har jag med mig så, så fort jag bestämmer mig behöver jag bara slå det där lilla numret så är klänningen min!

På onsdag fortsätter letningen till stockholm och om jag inte hittar någon då blir det den gula. Slänger kanske upp en bild på den sen om den inte ser hur missbildad ut som helst. (jag har aldrig varit den bästa fotografen) och minst sagt i all glädjeyra! Haha!


Nu har jag lagt upp bilder på några av klänningarna jag provade, det är klänningen på dom två sista som jag verkligen gillar.
Koncentrera er på klänningarna på bilderna och inte mina ansiktsuttryck ;)
Sen är jag jätteuppåt och glad nu så snälla förstör inte mitt humör med taskiga comments, tack :)

Kommentarer
Postat av: klara

KÖP DEN GULA, DEN VAR SUPERDUPER JÄVLA SNYGG! geeee mig!

2009-05-04 @ 18:12:35
Postat av: lindaa

tycker den gula (i mitten, 3e bilden) var snygg :) Som gjord för dig!

2009-05-04 @ 18:13:31
Postat av: toveish

tycker nog oxå att mitten passade bäst, MEN kan ju bero på att jag älskar korta klänningar:) hihi

nej men det ser toppenfint uuut!!!:D ta den du känner dig finast i gumman!:D puuuuusss<3

Postat av: Patrik

den gula i mitten och den gula längst till vänster, den va fett snygg:) love yaa<3333

2009-05-04 @ 22:12:41
Postat av: toveish

sv: Jonas är killen med stort K, han är trendsettern med stort T och han är allas vår älskling :D

<3

2009-05-04 @ 23:02:01
URL: http://soderbrud.blogg.se/
Postat av: Cilla

Men hallå den rosa, det fattar väl alla? ^o) :D

2009-05-15 @ 13:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback