R E S U M É J

Nu har jag inte skrivit sedan valborg men jag har haft ganska fullt upp kan jag säga.

Berätta lite om valborg kan jag ju i alla fall.

Matdiskussionen slutade med att vi skulle käka thai, men när vi väl satte oss och käka blev det pizza i alla fall!

Efter att vi hade käkat mötte vi upp Danne vid station och åkte hem till Linn för att droppa av lite grejer.
Later on gick vi mot södra bergen för att se majbrasan men när vi kom dit var den mer eller mindre nerbrunnen.. -.-
Chillade runt lite och mötte Sophie och några andra i Parken.

Vi åkte till Rimbo och deras majbrasa som var mycket större än den i Norrtälje. Där var det mycket roligare eftersom det var typ helt dött i norrtälje.. Träffade massor av trevligt folk innan vi blev hämtade.
Emelie tog Joels sovplats eftersom han inte kunde komma :)

Oavsett hur kvällen slutade tyckte jag att det var en ganska lyckad valborg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback