I LOVE SOMEONE NAMED PATRIK


Den här dagen och varit okej men lång.
Jag sov hos Linn igår så jag vaknade upp där och vi gjorde oss i ordning, sen gick vi till Roslags och kollade på dansuppvisningen!
Efter det blev de skola, 3 lektioner kvar så det var chill.
Norrtälje och möta Patrik efter det, vi skulle till täby centrum för jag var tvungen att köpa en morgonrock! Hihi, dels för att jag behöver en och dels för att det är spexfoto imorgon!
Jag kommer ha morgonrock och sovmask och tofflor eftersom vi har morgontema!
Vi åt middag hemma hos mig och sen åkte vi hem till Patrik.
Där sitter jag nu och skriver, sen senare blir det greys anatomy, fråga olle och girls of the playboymansion;)

Lilla Nora är och dansar på dansuppvisning nu ikväll, synd att jag inte fick se det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback