GO´KVÄLL VÄRLDEN

Känns förbannat skönt att bara sjunka ner framför datan efter att ha gjort alla måsten. Efter den här helgen känns det som om något har förändrats. Jag har förändrats och min kärlek till Patrik har blivit mycket djupare. En liten bit av "dödarkänslan" jag känt ett tag, som dödar allt kul och gör allt tråkigt har fått en törn i kanten och gett mig lite hopp om att jag faktiskt kommer bli kvitt känslan.
Jag ser fram emot sommarlovet, denna härliga period som jag kommer få dela med Patrik och göra exakt vad jag vill. Många kommer jobba men jag kommer känna att jag verkligen kan vila upp mig inför hösten som för med sig gymnasium, plugg och plikter.
Den här lilla tiden jag har framför mig kommer förbereda mig på allt.
Den här lilla lediga perioden på fyra dagar har ändrat någonting till det bättre.
Tack för att man har en blogg att skriva av sig på. Det känns förbannat skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback