C O F F E T O X I C

En oerhört lång dag nånstop? Känner mig jättetrött och hängig och det är inte alls min dag idag.
Efter skolan har jag suttit och sökt på massa butiker som säljer balklänningar i stockholm och hittade en drös som jag skrev ner addressen på!
Det blev inget stockholm idag, utan det blir det imorgon istället med Linn och hennes madre. Kul ska det bli i alla fall, lite pirrigt!
Nästa problemet som jag längtar till är skoproblemet, det innebär att jag får gå i hur många affärer som helst och bara titta på, skor. I LOVE shoes.

Shoefever
Shoefever by anniemarierika featuring Yves Saint Laurent heels

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHHAA. aldrig att du kommer klara av att gå i sånna klackar kvinna lilla!?!

2009-05-06 @ 18:34:22
Postat av: annie

haha nu kommer jag ge mig fan på att göra det!

Postat av: Frida Karlsson

Inte bra för kroppen att gå i sådana skor överhuvudtaget. Tro mig, jag vet, jag har jobbat som sjukgymnast i 3 år!

2009-05-06 @ 19:47:26
Postat av: annie

nej det är väl inte bra att gå för mycket i såndana, men vid speciella tillfällen så :)

2009-05-06 @ 21:26:57
URL: http://haze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback