BACK DOWN

Nu sitter jag hemma hos Patrik vi leker kurragömma, han gömmer sig under kudden och jag låtsas leta :D
Haha nejrå, spår.
Men hur som helst, dagen har varit helchill, skolan och sola och efter skolan blev det mera sola vid sandbanken :P Med Patrik, Carro, Jannice, Hanna, Sandra och Johan. Det var najs, funderade fan på att bada men skulle inte hunnit torka innan bussen kom :D

Mer bra idag var att mina föräldrar erbjöd mig och Patrik sommarjobb i sommar. Måla om halva huset för betalning + att dom bjuder ut oss på restaurang, Golden Hits.
Faantaastico! Viva Las Vegas!


Haha sen kommer den här bilden från ingenstans! Har ingenting med saken att göra men för att göra inlägget lite intressantare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback