Todaysis

Som igår fast värre var det att gå upp idag.
Varför, varför ska man vara tvungen att lämna en perfekt uppvärmd säng i ett rum med perfekt ljus i ett hus som bara vill sova vidare? Det är ju lite taskigt mot huset..
Det jag menar är såklart att jag mycket hellre skulle tillbringa min morgon sovande några extra timmar.
Tror jag aldrig har riktigt vaknat idag, men jag antar att det är ganska vanligt bland ungdomar.

Vid lunch idag kom Patrik och Tim till våran skola och lunchade med oss. (dom har ju sin APU på ålderdomshemmet i närheten)
Det var lite trevligt och jag hoppas dom kommer fler gånger i veckan!

Eftersom Patrik slutade en kvart innan mig hängde han med mig hem. Vilket snöväder det vart! När vi skulle gå hem från busshållplatsen blev vi helt vita!
Ni kan ju tänka er hur kul det ser ut.

Till sist måste jag bara påminna er att idag är det Desperate Housewifes! Happiedays!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback