The huns of the month



Ni 2 finns fan alltid för mig och förlåt för den oproffesionella bilden här men den här helgen har jag bara tillgång till Paint som högst! Haha.
Men ni ska ha tack för att ni finns och för att jag får ha er underbara personer i mitt liv.
Jag kommer ALDRIG att släppa er.
Idag kände jag verkligen tacksamhet för att jag har så fina vänner som er i mitt liv, och jag känner att ni gör mig till en bättre person. TACK! <3
Linn Linnea Elisabeth Ivarsson & Patrik Martin Carlsson,
ni har en plats i mitt hjärta som ingen annan kan ta!

Kommentarer
Postat av: Patrik

haha, ja och det är härligt att va mer än en vän med dej annie;) <3

2009-03-01 @ 01:22:19
Postat av: Annie

haha jaa älskling ^^ <33

Postat av: Linn

Awh , gumman (a)

De är du som är underbar , och har en plats i mitt hjärta. Minnerna med dig , glömmer jag inte!

Jag älskar dig. <3

2009-03-03 @ 16:09:34
Postat av: Annie

Haha ja våra minnen asso x) Svåra att glömma!

2009-03-05 @ 17:40:57
URL: http://haze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback