STHLM


Igår åkte jag och hunbun till stan med tanken att shoppa lite.
Den tanken höll i sig ett tag men efter att älsklingen hittar tröja efter tröja som är så snygga att man dör och jag fortfarande står där tomhänt gör att mitt humör fick sig en törn.
Att inte nämna att jag säkert var på PMS-humör också.
Stackarn Patrik fick stå ut med mig tjurig som jag var och hungrig som en björn.
Vi bestämde att vi skulle gå in på SOUK-gallerian som jag älskar för att se om det fanns nåt jag gillade, jag som alltid hittar nåt där!
Patrik ska ha riktigt med berömm alltså efter det han stod ut med.
TOPSHOP i kanske en timme? Överdrivet.. naae?
Och ändå kommer jag därifrån tomhänt. AGAIN.
Fail.
MEN, jag hittade slutligen en tröja på Weedday som jag och Patrik har kommit att kalla det. Weekday heter det ju egentligen men hallå?
Det är en oversize tröja som det står new york på i urtvättad stil. I love.
Hann också hitta en gorgeous bikini från H&M!
Nästan så att Patrik blev lite avundsjuk på den för jag hittade han senare i mitt rum i ett försök med att posa med överdelen? Hm..

Innan vi åkte hem var vi tvungna att käka något efter alla timmar så hej Mc Donken det blev!
Danne, Patriks kompis joinade oss också.
Några andra som Patrik kände träffade vi där också..

Det var det spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback