Spotfree

Jag kom att fundera över ens udda sidor, typ som jag som har lite komplex över min panna som jag tycker är för lång.
Jag kom fram till att alla tjejer ska vara nöjda med sig själv, jag vet det är som att be glassen att inte smälta i solen men jag menar att dom udda saker vi inte är nöjda med, med oss själva, de saker som kanske sticker ut och som faktiskt skiljer oss från andra, är dom saker som vi borde bära upp med stolthet.
Det är vad som skiljer oss från mängden.
Som exempel har vi Tyra. Hon har en väldigt lång panna, men som hon själv säger och också andra modefotografer att om hon inte hade haft sin långa panna hade hon sett för vanlig ut, och därför hade hon inte varit en toppmodel idag.
Modeller tjänar ju på att vara fulsnygga. Så ser modebranchen ut.
Jag säger inte att man ska gå runt och känna sig ful för att kanske vara snygg i andras ögon. Men framhäv vad ni har, som inte alla andra har.
Och om någon sätter sig upp och säger nåt dumt, då kan jag lova er att det är bara för att ni gett dom en anledning att vara avundsjuka på er.
Thats it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback