Shop until you drop

Aktuell forskning utförd av brittiska forskare visar att: 
  • 74 procent av alla kvinnor tänker på shopping var 60 sekund.
  • 75 procent av alla kvinnor skulle föredra shopping på fritiden framför vilken annan aktivitet som helst.
  • 85 procent av alla köp världen över av kvinnor.

Jag sitter och funderar på om jag ska eller inte ska beställa hem den där boken en shopoholics bekännelser av sophie kinsella.
Något jag vet är att jag MÅSTE se filmen! Haha.



 Imorgon blir det shopping i stan med mina flickor, vad jag kommer hem med får ni väl se efter helgen!
I helgen händer det mycke..


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tänker på shopping nu :D , jag tänker på att jag SKA handla dom dära jeansen på Ginatricot. jag är KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR :D :D :D <3

2009-03-19 @ 20:53:03
Postat av: Patrik

ha det så kul i stan gumman:))<3

2009-03-19 @ 21:10:09
Postat av: annie

Linn: Du vet att dom där jeansen är mina, och även fast du har större booty än mig så ser dom inte annorlunda ut så du ger FAN i dom! Hahah! <33 They are mine jejeje..



Patrik: Tack så mycket det ska jag ha! <3 OCh sen vill jag träffa dig sötnosen.<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback