Right to be special

Imorgon är det bara nationella prov och sen slutar jag. Efter det får jag se vad jag känner för, drar nånstans eller hem till pappa.
Patrik kanske skulle komma i helgen till min pappa, jag hoppas det blir så! Then I dont have to be aloone!
Tänkte ju ta en tripp över till Väsby men det går inte den här helgen, får se med nästa vecka.


Jag såg precis filmen Private Valentine Blond and Dangerous som spelas av Jessica Simpson.
Jag tycker faktiskt att filmer med Jessica Simpson ofta är överdrivna och "blonda" men den här filmen lyckades dom få med lagom av allt. Kanske mer en film för tjejer då dom fattar humorn.
Kul varen i alla fall och här är några bilder från filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback