Jesus Christ


När jag kom hem idag var jag i full gång med att värma O´boy och prata med Patrik i telefon när jag ser 2 människor komma uppför backen hos oss.
Det är något som inte händer varje dag eftersom vi bor mer eller mindre mitt ute i skogen och det är inte många som faktiskt vet att vårat hus finns där.
Men jag tänkte att det kanske var några som kom från trakten och kanske hade tappat bort något eller letade efter en bortsprungen hund?
Så jag öppnade dörren, två välkladda personer i 50 årsåldern, en dam och en man.
Det var JEHOVAS VITTNEN!
Haha, jehovas vittnen vid min dörr och hundarna var som galna.. Inte varje dag man får sånt fint besök. Hm..
Jag försökte övertyga dom att jag var mer åt det kristna hållet än jehovas i hoppet om att dom skulle ge upp och ge sig iväg, men nej. Då kör dom på om att det nästan är samma sak, frågade om jag var konfirmerad och ödet och nazister och herre gud.
Det lite komiska var att jag hade headset med Patrik i luren som babblade på och gjorde (tro det eller ej) ganska roliga läten så när dom babblade på om "när nazisterna blev gripna" höll jag på att börja skratta!
(inte åt dom såklart utan åt Patrik, men hur skulle dom veta det?)
Efter en bra stund då dom tyckte att dom hade fått sagt de dom ville ha sagt gav dom sig av efter att ha lämnat mig med en liten fin broshys om jehovas vittnen som dom tyckte jag kunde jämföra med min egen bibel!
Tack och hej, DET ska jag göra!.. -.-

Kommentarer
Postat av: Patrik

haha kuul juuu^^ <33

2009-03-09 @ 22:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback