It cant be that hard


Take me there, bring that way, how hard can it be?

Just nu kliar mina fingrar, jag vet inte varför, men det gör dom, och snart kommer dom antagligen svullna upp till tio bratwurst.
Idag var det ju nationella prov och efter det gick jag runt lite med Carro och Jannice.
Jannice och jag drog till Hanna och hade lite kul där innan jag skulle till station för att möta Patrik.
Tyvärr blev jag tvungen att åka hem 4 timmar tidigare.
Ni läste rätt. 4 timmar!
Hur som helst, jag lever än och imorgon kommer älslingsPatrik hit vid 3 så då blir det ruligare^^
Tänkte säga till alla som faktiskt gillar Twilight, jag vet att det finns några där ute, jag har börjar läsa första boken i serien och jag måste säga att man fattar mycket mer nu! Värt att läsa dom innan man läser filmen!
Ska se den en gång till sen när jag läst ut boken och se hur många ljus som går upp haha.
Puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback