Discodans


Kommer ni ihåg hur det var att gå på disco?
Igår var min lillebror på disco i samma skola som jag gick i på lågstadiet/mellanstadiet så jag och Patrik bestämde oss för att följa med och hämta honom!
(Jag ville så klart se vad det var för outfit lillbrorsan hade valt eftersom jag hade varit med som shoppingråd)
Discolightsen var på och tro det eller ej men i högtalarna hörde man No stress och Right round? Visste inte att dom lyssnade på sån musik?

Brorsan hittar vi i alla fall efter en stund och alla små bara GLOR på en när man står där.
Liite creepy asso men vad ska man göra?
Vi går ut och ställer oss utanför och väntar istället och några småflickor "följer efter".
Jag ville ju bara pussa lite på Patrik då oh då är det väl så klart att tjejerna springer in till min brorsa och säger att jag står och strular där ute med min boyfriend!
HAHA, jag fick mig ett gott skratt när jag hörde det.
Kul vare också att se att vissa tjejer hade mer smink än vad jag hade.
Jag hade inte alls så mycket smink i den åldern men men. :)
Man lär sig väl efter ett tag ungefär hur mycket smink man ska ha för att det ska se bra ut och inte se ut som man har två blåtiror.

Tjohej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback