BYE BYE GI

Som ni vet har min familj börjat med GI mat.
Middagen idag var lika intressant som igår, om inte lite häpnadsväckande! Torsk i limesås med mixadade brocoli och morötter till.
Jag kan inte hur mycket jag än skulle vilja, tycka om brocoli. Har aldrig kunnat äta det helt enkelt.
Ni som känner mig vet också att jag inte äter grönsaker, det är något jag gärna skulle ändra på om jag bara kunde få min dumma kropp att få i sig lite grönt. Men ack den som ger sig. Jag har ju å andra sidan hela livet på mig att tvångsäta ;)
Imorgon är det våffeldagen och fan den som sätter sig emellan mig och mina vofflor, VOFF på dom!
Och nej tack, inga som helst GI-nersmittade vofflor räknas som riktiga vofflor. BYE BYE GI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback