W H A A T A D A Y

Haft mycket på gång den här dagen kan jag säga.

Började med brors avslutning i Bollstanässkolan, sen blev det avslutning i min gamla skola Grimsta och träffade alla underbara människor där man inte träffat på evigheter. Det var egentligen meningen att jag och Patrik bara skulle svänga förbi och säga hej men vi blev indragna på fika och lalala med min gamla klass. Kul!
Efter blev det käk i Väsby centrum och lite kikande i affärer. Patrik investerade ett par shorts.
Jag har tyvärr INGA bilder från dagen:( Lite tråkigt men men ..
När vi kom hem tog vi det lugnt och gjorde middag sen nyss fick jag reda på att det ska komma en kvinna och titta på rummet i mitt hus så jag fick städa hela huset, väldigt snabbt trots att jag bara ville ha en slappkväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback