UPDATE

HEJ!
Klassisk hälsningsmetod.
Idag jobbar jag för att tjäna ihop pengar till barnen i GHANA. Lite cred kan jag väl få för uppoffringen?
Jag har faktiskt inte haft mycket att jobba med idag förutom att göra fraktsedlar och sånt. Ganska booring också när sidor som facebook, bdb, blogg och andra bloggar är blockerade på min data jag blev tillägnad!
Jag har alltså spenderat min tid inne på pause.se, veckorevyn, aftonbladet, sofies mode m.m och är helt hjärntvättad på mode etc och fullproppad med nytt kändisskvaller. 
Om jag hade haft tillgång till bloggen på min data hade det funnits massor med rolig uppdatering nu och tips och skvaller och recensioner om bal och annat väntande på att läsas nu, men det har nu glömts bort. Med tiden.
Tur att jag inte är kontorsråtta varje dag. Skulle inte klara av att sitta och stirra på en skärm hela dagarna. Inte utan att bli blind i alla fall!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha annie, du är e godhjärtad människa! där har du lite cred ;)

2009-06-08 @ 16:53:02
Postat av: annie

tack så mycket! det kände bra att höra haha ;D

Postat av: emma

va bra att du blev glad av kommentaren innan, that made my day ;) hahahah <3

2009-06-08 @ 19:23:45
URL: http://wesss.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha my day too ;)<33

2009-06-08 @ 20:10:18
Postat av: Patrik

låter ju göttans gumman:) åh kommer ihåg när jag gick i den där skolan och skulle jobba, jävla slavgöra asså^^ haha saknar dej <3<3

2009-06-08 @ 20:13:44
Postat av: annie

ja ush ja! haha!:D<333

2009-06-08 @ 20:41:51
URL: http://haze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback