SUNDAY NIGHT



Jag har läst nästan halva min bok nu, ska bara rätta att författaren heter Sophie Kinsella! Är helt inne i den där boken asså... Älskar alla hennes beskrivningar av när hon går på gatan i NY och är omgiven av Louis Vuitton, Barneys, Bloomingdales, Saks, Bendels, Wera Wang, ja allt!
Nu ska huvudpersonen Rebecca Bloomwood gifta sig och det lutar mot törnrosabröllop på The plaza! Okej, ni fattar att jag är inne i boken..

Imorgon ska Jennifer och några av hennes kompisar åka till Peace and Love så vi var och sa hej då till dom:) Fast vi kommer nog träffa dom en snabbis imorgon också. Beror på hur länge jag behöver min skönhetssömn.
Nu ska jag tortera mig med en film Patrik absolut vill se. Alldeles för läskig och äcklig för min smak, men man får ju en mindre muta tihi! 28 dagar senare heter filmen.. ush.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback