IS THE BEST



Den har varit en så totalt härlig dag! Gick upp redan vid halv 11 och åt frukost och gick ut och solade med Patrik. Solade i stort sett hela förmiddan och ända till ca 3. Jag vet att man inte ska sola så mycket mellan 12 och 4 men idag orkade jag bara inte vara inne:P
Jag och Patrik sysselsatte oss lite på egen hand, gjorde egna spel och roade oss haha!
Stackarn Patrik fick lov att åka till vårdcentralen sen får han har någon slags inflammation i ögonen tror vi:/

Vid 5 åkte jag, lillebror och mamma till Sigtuna och käkade pizza och kebab, yummi!
Efter det gick vi runt i mysiga lilla staden och tog en glass vid vattnet. Liten slags tradition i min familj att om man är i Sigtuna måste man köpa glass just där haha! Har gjort det ända sen jag var liten.
Nu är jag hemma och är på väldigt bra humör- imorgon blir det till Norrtälje för att se på lilla Noras dansshow!

Ska bara inflika också att gårdagen blev väldigt lyckat i stan! Jag och Patrik åkte vid 12tiden in redan, träffade Johanna på station också. Vi gick runt och jag slog både rekord och gjorde fynd!
För det första så är jag omöjlig att leta skor med, ingen vill åka med mig när jag ska handla skor, jag behöver inte säga mer om saken. Bara Patrik som vågar sig följa med. Antagligen med risken för vad som händer annars haha! Nejdå. Men saken är att vi bara hade varit i stan i 10 minter när jag hade hittat, provat och köpt ballerinor!
För det andra så var det rea överallt så jag gjorde ett litet kap inne på bikbok och köpte en marinblå kjol för bara 50 spänn.
Efter så bra början tog vi lunch och satte oss på en utesevering och njöt i solen. Sen lyxade jag till det på Soukgallerian och köpte en sololja från Hawaii märket.

USH VAD MYCKET TEXT. MEN LÄS IAF:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback