I'L BE THERE


Hela helgen har jag varit trött som en jag vet inte vad.
Patrik är på väg hit nu så jag sitter och väntar på honom här. Har köpt chips, lilla svulliga jag, som vi ska svulla i oss senare ikväll. Haha, jag som ska börja va nyttig! Chips kommer bli min död....-.-
Den här bilden är ifrån torsdags då jag äntligen slutade grundskolan efter 9 års pina! Fyfan vad skönt det var och kommer inte sakna det för en sekund. Åkte bussen förbi Rimbo station idag och det ända jag kände var lättnad över att slippa se det där trista stället lika ofta.
Jag firade torsdagen med att åka till Uppsala med familjen där vi åt tapas på en spansk restaurang och sedan vidare till Norrtälje där det blev lite firande med kompisar.
Puss puss och puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer Lindvall

Haha tack så mycket.

De som har sett dem en så länge har tyckt att det vart lite bimbostuk på dem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback