HAIRMODEL?

Idag fick jag förfrågan om jag ville vara hårmodel imorgon och jag vet inte vad jag vill!
Har alltid velat vara det men nu när jag äntligen är nöjd med mitt hår vill jag inte förändra nåt!
Alltså, jag vill inte ge dom fria händer med mitt hår, jag vet inte hur mycket man kan säga till om när man ställer upp som frivilligt som hårmodel?
Men man får faktiskt vara kräsen när det gäller ens hår, eller hur!? :)
Nu ska jag dit i alla fall för Mickis ska också göra det. Men om jag vågar eller ej får vi se imorgon!
Vad tycker ni, ska jag ställa upp som hårmodel eller inte?
Har hört både bra och dåliga saker om detta..

Kommentarer
Postat av: Cilla

HAHAHA jaa jag vet. Men det är skit bra att hon kommer..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback