H U M P Y D U M P Y husuggla

"HUSVAKT"

Den här helgen är jag och Patrik husvakt åt hans abuelos hus. Jag kommer nog inte blogga så värst mycket.
Resume av vad som hänt kommer senare med bilder och allt!
Jennifer tog ju studenten igår och i förregår blev det parken med lite kända människor.
Lånade första Twilight boken av Jennifer också eftersom jag inte hann läsa ut den jag var tvungen att lämna tillbaka till skolan. Är helt såld nu så den här helgen blir det LÄSA!
Skämde bort mig lite idag genom att köpa en cosmopolitan tidning också, förut var jag typ beroende av att köpa tidningar hela tiden, ALLA sorter.
Nu blir det lite då och då. Förutom Vecko revyn såklart. Den kommer ju hem i brevlådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback