ONSDAY

Halva veckan har redan gått, herrej'vlar haha!
Ja, veckan började som sagt inte som jag hade tänkt mig men det har löst sig ganska fint ändå. Igår kom Patrik till mig och vi hade lite Tekken turnering med mina brorser! (NÖRD)
Idag åkte vi till Uppsala och strosade runt i lite affärer, en sväng in på donken och sedan till Hair Studio. Jag har äntligen klippt mig!
Måste bara ge Hair Studio en BIG + för jag brukar aldrig känna mig trygg hos frisörer jag inte e vana vid. Man får som sagt vara kräsen när det gäller ens hår! ;) Men dom var jättetrevliga så man kände sig lugn redan när man kom in, och resultatet blev skitbra! Helt klart värda priset och så fick jag ju studentrabatt också. Wihu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback