What about us


Yes nu har det blivit lite annat! Tycker själv att jag har blivit ganska okey på de där med bilder nu :P Vad tycker ni om headern?
Färgerna på inläggen och bakrunden får bara vara för tillfället för tycker inte alls att det passar ihop men vad gör väl de!
Under renovation får jag säga!

Idag,
Har inte varit med om en sån lång dag på länge, kändes som om den aldrig skulle ta slut i skolan för vi har så himla mycket att göra både förra veckan och den här veckan också, är helt SLUT!
Om dom kör så här med oss resten av nian kommer jag dö! I promise.
Men efter det gick jag och Linn till stationen då, vi slutade en halvtimme tidigare men det märkes knappt.
Har inte så mycket att se fram emot, en sida till i matte är inte vad jag längtar efter men jag får väl trösta mig med att det är Top Model idag. <3
Men nu ska jag gå,

Pussgurkor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback