Update

Ge inte upp hoppet! Här kommer ännu ett inlägg från mig trots att jag bor kvar hos Patrik! Hihi.
Har inte så mycket bloggmaterial just nu ni kanske märker men kan ju säga att den eventuella inneboenden som skulle komma och kolla på huset inte dök upp så det var ju tur att jag inte åkte dit då!
Var pigg typ redan från att jag vaknade och vi hade fotboll på första lektionen i skolan, det var min första gympatimme på ja, jag vet inte hur länge, men pga min körtelfeber och allt det där så var det ett tag sen ;) hur som helst var jag hur taggad som helst och jag gjorde nästan mål! Haha ja, tyvärr var det nästan, men bättre än ingenting? Kanske blir ett höjt gympabetyg ändå?

Jag har en oerhörd längtan efter solarium! Vill bli bruunis! Men kommer ju aldrig iväg, vet itne var man kan sola här i Norrtäljetrakten typ? Någon som vet?:)

Dagens önskan är att min I.D bare Vitamins skin rev-er upper inte ska ta slut och att jag får pengar snart, för då blir det fan shopping!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha jaa jag sa ju det den är ju typ bra fast jag int ehar sett den?!:)

MEN DU MÅSTE KOMMA HIT OCH HÄLSA PÅ NÅGOM GÅNG!!!

2009-01-12 @ 19:43:08
Postat av: Sanne

I norrtälje trakten finns det bla solarium på norrtälje badhus, och även vid djuraffärn är det en lokal med solarium :) Lyx jag har det då som har ett själv hemma (a) hahaaha, <3

Postat av: Annie

Haha antar att det är cilla som skrev det första inlägget?

JAG SKAAA KOMMA OCH HÄLSA PÅ! JAG LOOOOOOOVAR. MEN DU FÅR SÄGA TILL NÄR JAG KAN KOMMA HAHA :D

2009-01-14 @ 15:23:23
URL: http://haze.blogg.se/
Postat av: Annie

Haaah men då kommer jag hem till dig ist :D Nej skoja men tack för tipsen sanne! :)

2009-01-14 @ 15:24:14
URL: http://haze.blogg.se/
Postat av: Sanne

Sv : hihii, ingen orsak du (: <3

2009-01-15 @ 15:13:46
URL: http://sanneejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback