Tomorrow is another day



Eftersom jag har sovit typ alldeles för länge idag så kan jag inte bestämma mig fär om jag är övertrött eller överpigg just nu.. knepigt värre haha.
Men imorgon är en annan dag och jag längtar verkligen, för det är lördag och sen söndag och dom ska bli lyckade har jag bestämt mig för!
Haha jag hörde för länge sen att dom 12 första dagarna på året kommer visa hur dina tolv månader på året kommer bli ;) Det ni, är det nåt vi ska tro på?
Alltså första dagen blir januari, andra dagen februari och så vidare.. :)
Jag tror inte på det, men jag ska ändå försöka få dom första dagarna till dom bästa! Då måste ju 2009 bli oundvikligt braa? Haha vi får se hur det går!
Just nu pratar jag med älsklingen i tele, trodde inte han skulle ringa faktiskt men det gjorde han så blev jätteglad faktiskt.. <3
Men jag troor iaf jag ska försöka sova snart, så blir det nästa dag snabbare, carpe diem - fånga dagen, det är exakt vad jag ska göra imorgon! På mitt sätt <3

Kommentarer
Postat av: Patrik

Älskar dej<3

2009-01-03 @ 03:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback