Tisdag

Nu sitter jag i soffan med datan i knät, Top Model var nyss och jag tyckte det var ett ganska spännnande avsnitt. Dom fick fotas med bara från näsan och uppåt över vatten!
Riktigt häftiga bilder!

Idag var det en lång skoldag som kändes som den aldrig skulle ta slut, och när den väl gjorde det så var det bara ut i snöslasket så det var inte så overdrivet trevligt.
Jag åkte till Täby, köpte nya stövlar faktiskt och en sån där sov mask så man slipper allt ljus när man sover. Skönt att äntligen få en sån inköpt. Dom har varit lite svåra att få tag på..

Jag är helt sluut i benen kan jag säga efter allt gående och imorgon blir det skidskoåktning och gym med sandra :)
Najs, men vi ses imorn hörni, kanske slänger in en bild på inköpen då också, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback