Thursday

My Day

- Jag blev glad idag för jag träffade Patrik på station
- Jag har lyckats hålla mitt nyttighetslöfte ända tills Linn bjöd på choklad!
- Det blev ingen träning idag.
- Jag måste göra Astronomi tills jag spyr
- Patrik kommer hit efter sin träning
- Jag åt min favoriträtt pannkakor idag
- Det finns mycket som gör mig glad men mer som göra mig ledsen :/
- Jag är sugen på nåt onyttigt, wich is noot good.
- Jag har chips hemma som jag har lovat att inte ta..
- Jag börjar få huvudvärk och den kommer nog bryta ut juust som jag börjar med Astronomin
- Längtar tills imorgon då jag ska fixa mitt hår
- Lyssnat på Bob Marley med lillebrorsan(!)
- SKA göra Astronomin nu
- Men jag ska bara kolla mitt sms först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback