Ta mig till våren

Jag vill ha VÅÅR! Någon annan som tycker likadant? E sjukt trött på det här kalla vädret och på att gå runt och frysa. Vill ha ny fräsh vår och vårsommar! :)
Har blivit nykär i den här fina fransvästen från Melba. Jättesnygg och skulle vara perfekt till våren :)
Finns så mycket som måste köpas in nu till sommaren och våren, nån som känner samma sak? Men vi kan ju inte säga att vi inte tycker det är kul? ;)

Jag kom till min pappa idag i Vallentuna.
Vi gjorde kaffe och jag fixade cafe latte till mig så satte vi på spansk musik och käka sånna där fågelfrön haha nej solrosfrön typ hihi^^
Senare hyrde vi film typ, nån jävla This is England så får se om den e värd att se sen då.. DRAMA?! :S
Köpt mina och Patriks favoritchips som jag ska sitta och svulla snart.. Ska bli tjockis :P Snygg Beach kropp 09 är ju bara att glömma!


Sen har jag kommit på en väldigt bra fråga också om någon känner sig modig nog att svara!
Varför/Hur började fjortisarna använda Idomin??
Fick ba den tanken idag, ni som känner mig vet hur jag kan vara right? Så sätt igång och fundera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback