Söndag

Behöver kanske inte upplysa om att det är söndag idag, det vet ni nog redan..
Men ah, jag ska väl uppdatera om helgen:)
I Fredags kom Mickis hit jue, vi hade sjukt kul, satt och snackade som tjejer gör, sjöng ikapp till gamla låtar och hon fick idén att vi skulle sjunga till Bananer i pyjamas, vilket jag TVÄRT vägrade haha! Men vad gör vi några minuter senare haha?
Ja.. pinsamt att erkänna men så vare. Men herregud, när man träffar en gammal go tjejvän så får man go crazy!

På lördagen åkte vi till Väsby centrum och jag köpte en Body Butter med kakaobönor från The Body Shop och sen hade dom rea på Now och skulle köpt ett par svarta jeans men tro det eller ej, DOM VAR FÖR SMÅ!

Kan inte komma på när det hände mig sist! :O

Hur som helst, när jag kom hem sen och Mickis hade åkt hem till sig kom Patrik till mig, den goingen!
Vi kollade på Changeling som jag verkligen gillade faktiskt! Värd och se men verkligen en hemsk historia, Angelina Jolie fick man verkligen se hur en helt annan vinkling också, hon som alltid brukar vara den tuffa i andra filmer.
Patrik sov här till idag men sen blev han hämtat jäättetidigt för hans familj hade varit i Enköping och tog honom ifrån mig på hemvägen redan vid 12 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback