Problem

Nu e det så att jag har "flyttat" till Patrik ett litet tag för hemma är det KAOS med stort K.
Jag orkar verkligen inte med det.
Människans bostadskrav har inte ändrats sen medeltiden, vi har bara funnit lösningarna med rinnande vatten, el och värme.
Jag som hela mitt liv levt hela mitt liv i en liten central förort hade aldrig kunnat föreställa mig att jag en dag skulle ställas inför detta! :O
Jag trodde aldrig, och jag menar ALDRIG ändå att jag skulle leva UTAN rinnande vatten, vet ni hur bara det problemet i sin tur gör att jag får mer problem? Man kan inte dusha, inte borsta tänderna, diska eller ah ni vet själva vad vi brukar använda vatten utan att ens ägna en tanke till vad vi skulle göra om vi inte hade det.
Hygien som är så otroligt viktig för alla oss och speciellt mig som typ får ångest närmast panik med att vara ofräsh och bakterier och etc.
Bara för att göra mitt humör bättre kan vi säga att det är typ tio minus ute och att mina vattenledningar som först bara hade fryst, nu har spruckit också. Najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback