Plugg plugg plugg

Idag åkte jag först in till Rimbo för att ta dom sista blodproven, skönt att det är över.. jag gillar ju inte sånt där alls!
Efter det gick jag hem till Patrik och jävlar vad kallt det var kan jag säga! Men det var skönt att komma hem hit och ta det lite lugnt innan vi började plugga.. det är typ vad vi har gjort mest idag, jag i alla fall :)
Nu har vi precis varit och kvällssvullat lite med mackor med massor med smält ost för min del hihi och choklad:) Patrik däremot tog CAVIAR, inte vanlig kalles kaviar inte, typ döda fiskungar på burk. Sen när han väl smaka höll han på att spy eller nåt för det var tydligen inte så gott tillsammans med äcklig senap och julskinka.
Nu ska vi göra oss i ordning för natten och sen ska vi nörda oss lite framför tvn med TEVESPEL! Woho.. not.
Inte alls vår grej, tro inte de, men nån gång måste man ju komma undan med det? Haha.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback