Onsdag

Fint, när jag skulle börja skriva rubriken skrev jag tisdag, jag har verkligen tappat huvudet nånstans? Sista lektionen idag var spanska och jag tänkte att jag lika gärna kunde ta av mig halsduken så jag ser ut som en normal person första gången på dagen typ.
Ska upplysa om att halsduken e väldigt stor och lång lite fluffig och vit!
Hur som helst så efter lektionen går jag för att möta upp tjejerna och kommer på att jag glömt min lilla söta halsduk (hade jag tappat huvudet redan innan kanske?) så vi gick tillbaka, det hade gått kanske fem minuter? Men då hade dom redan hunnit släcka, låsa och ingen jävla halsduk låg på golvet eller borden däär inne. Jag vet det eftersom jag bad min långa kompis Linn kolla för jag e för kort och såg inte ett skit.
Såå nu har jag ingen halsduk? Yippi, fick se ut som en eskimå på väg till station ist.
Men om nu jag inte får tillbaks den imorgon eller nåt så vet ni hur det ser ut eller hur? Bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback