Om gårdagen

Min älskling var så söt och bjöd mig på restaurang och bio igår! Vi åt på Rififi och sen kollade vi på YesMan, garvade så jag skulle dö! Värd att se säger jag bara ;)



Det hemskaste som hände och antagligen de sjukaste också var när jag och Patrik kom ut från ICA, (eftersom att man ska fatta storyn så måste jag ta det ganska detaljerat från början haha) Patrik hade fått en 50öring i växel och han slängde den på marken, då fick jag en snilleblixt att jag skulle ta den ist hah, men det ville inte han så han skulle sparka bort den just som jag sätter min fot över den för att skydda den lilla 50öringen (oush!) det gjorde ont om ni fattar?
Så jag skriker liksom AAJ "ganska högt" och tydligen så tyckte en jävlit ful gubbe att det lät som jag stönade eller nåt så han började skrika och typ jucka mitt på gatan där han gick när han kolla på oss!
Fyfan vad äckligt det var, han måste ju varit typ sjuk i huvudet?
Grejen var att han faktiskt såg ut som en helt vanlig gubbe så vem hade trott att han bara skulle börja stöna och jucka mitt på gatan i Uppsala haha? Han fortsatte väl antagligen med det ända till nästa gata men det vet jag inte för Patrik och jag drog därifrån GANSKA snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback