Nyår 08/09

Nyår vare och det blev riktigt riktigt lyckat faktiskt!
Först åkte jag hem till Patrik och fixade det sista med outfiten för jag hade glömt min plattång där haha!
Sen drog jag och Patrik hem till Tim, där chillade vi lite och sen blev vi bjudna på värsta lyxmaten, oxfilé med potatis m. rotfrukter och bearneisås. Det var hur gott som helst!
Vi mätte oss också på väggen och skulle se vem som var längst och lalala så nu kommer mitt namn för evigt stå på väggen i Tims kök haha, nej dom får väl sudda ut mig nån gång..


Bilden e i trapphuset, Jojjo, Linnea, Timmy, Jonas och Patrik.

Efter det smällde vi av några raketer och sen drog vi till Rimbo hem till Johan där Jannice, Carro och Hanna var.
Så mys och träffa tjejerna igen <3
Vid kvart i tolv var det ner till centrum som gällde för då skulle vi kolla på fyrverkerierna :)
I centrum träffade vi på Therese och Sebbe & de va speciellt kul eftersom Carro e tsm med Thereses lillebror nu ;)
Nyårskyssen blev såklart med min älskling Patrik som var hur snygg som helst igår!

Sen vare nån sjuk jävel som tände en raket och snurrade runt med den när alla människor stod runt omkring så jag och Patrik fick ducka för livet liksom, vemfan gör så? :S

Jag, Patrik, Carro, Therese och Sebbe gick iväg och träffade Marcus, Carros kille och Thereses lillebror för dom som inte hänger med ;)
Men han stack hem sen igen så vi gick tillbaka. Var tvungna att följa Carro hem sen träffade vi några nya och gamla ansikten i centrum igen, bl. a Timmy och Jonas.
Sen träffade man ju på några andra , tex Jojjo som var hur söt och snäll som helst:)

Eftersom det var så jääävla kallt ute och det mesta folket hade dragit hem satte vi oss i trapphuset. Lite småfun förutom att Jimmy och två andra blev hotade med kniv !?
Sjuka människor finns det tydligen gott om där..

Jag ringde Tove eftersom jag senare blev själv med alla killar och tur som det var va hon påväg till Rimbo från Norrtälje, så hon kom och sällade med oss ^^

Lite senare ringde också Sandra och Jennifer och sa att dom var på väg till Rimbo, dom hade varit på nån "jättefest" i Rö som hon hade försökt dra med oss på, men nejnej.

Till slut fick vi skjuts av Tove till Rimbo kyrka och därifrån gick jag, Patrik och Jonas hem. Trevlig pratstund killar :)

Och tack ALLA som var med och gjorde mitt nyår till ett av dom mest lyckade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback