Måndag

Yes allihopa nu är jag hemma, kom hem för en stund sen och fick veta att mina bröder och mamma hade varit hemma hela dagen ( sjuka )  men dom hade bakat sockerkaka så duktiga hade dom varit :) Så jag tog glatt en bit och gick till datan..
Jag ska väl ta och plugga lite SO sen, prov imorgon :/ Men som tur är kommer Patrik sen, efter hans träning.. Han har ju börjat på Muay Thai nu eller hur det stavas så ser han mycket mindre nu framöver. <3
Men blir glad när han väl är här :)

Imorgon får vi se om det blir solarium med Linn eller inte .. hm, är ju verkligen dags att bättra på färgen!
En i min klass kom hem från utlandsresa och det fick mig verkligen att sluta tveka på att vita KAN bli negrer! Eller mörkhyade då om man ska säga det fint? :)

Ja men allihopa, ni vill ju inte sitta här och läsa när jag inte har något viktigt att säga, längesen jag la in ett så här meningslöst inlägg men så ere.


Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback