Hes coming over



Vi har dreglat framför tvn= japp
Vi har lyssnat tills vi tror vi är hjärntvättade= japp
Vi har studerat hans moves till vi nästan kan dom själva= japp


Alltså jag snackar om Chris Brown, allas vår gyllenbruna drömprins! (fast jag har ju redan min drömprins Patrik<3)
Chris kommer till Sverige och spelar på Hovet på FREDAG! Jag borde ju ha skaffat biljetter dit för hur länge sen som helst men min kära lilla pappa har hemlighetshållit detta för mig så jag visste inget. Och idag fick jag reda på det och att om jag tycker platserna är tillräckligt bra så kan jag gå!
BUT!: det finns bara sidoplatser kvar så jag är lite tveksam.. Men vi får se hur det blir med saken!
Är det någon annan som ska dit som vi kan bli avundsjuka på? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback