Hejsan

Hejsan hoppsan haha, kul att börja lite överpositiv idag, när jag egentligen är den raka motsatsen just nu..
Jag sitter hemma hos Patrk, idag igen haha. Första skoldagen idag, DET SÖG! Kort sagt.
Men måste säga tack till min verkligt bästa vän som funnits där både vått och torrt och inte svikit mig även om jag svikit henne. Caroline Eén! <3 All min kärlek till dig vännen!

Haha var inne på facebook nyss kan jag säga och helt plötsligt kom det upp "my sexy friends" och jag fattade ingenting!  Haha men skicka vidare till 16 vänner, okej "klart!". Oj ett nytt meddelande, 34 årig Karin nånting från United States vill prata med dig! NOO THANK YOU!
Heeregud liksom?
Ska inte kolla vad en "viss" Gabbi skickar till mig nästa gång haha! Jag står över tack :)

Men hare bra iaf, min dag sög men hoppas eran blev bättre, om inte så är det ju inte för sent för en vändning! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback