Friday

Den här dagen har varit jävligt, seg. Först var jag på jättebra humör men sen gick det ner ganska fort. Som en sten.
Sandra och Johan tog samma buss som mig på väg in mot stan, jag skulle ju till Vallentuna och fixa håret hos Madde! Äntligen haha.
Det tog 4 TIMMAR att fixa mitt hår och just nu är det ORANGE! Dock inte så att man får chock som man fick i början när man såg det, efter ytterliggare 2 timmar var det lite mer diskret så ska fixa slingor på söndag. HAH!
Får väl se om jag vågar lägga upp bilder sen.. haha.. ha ha..
Maddes kompisar Sosso, Kristoffer och Matte kom till salongen och dom satt och lekte med kontrollerna till massagestolarna och trodde dom var poliser med polisradior. Vad är dom.. hm 20? 22? Haha lite roligt..
Blev iaf på bättre humör så fort jag kom in i salongen! Nu är jag hemma hos papi och har precis käkat middag så jag känner mig runt som en elefant eller nåt,. Första tanken?


Tur att det inte blev såhär iaf? Men det var så det kändes först kan jag säga helt ärligt!


Yeah watevah, ingen bryr sig right? Det som jag tycker är sämst är att jag inte kan vara med och fira Jannice och Jennifer idag:/ Firandet förra året pratar vi ju om än i dag! Men grattis i förskott på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback