Fredagsdags

Idag är det fredag, planerna var att jag skulle ta två bussen till Rimbo och möta Patrik, vi skulle till stan, käka och kolla på nån bio.
Jag skulle gå upp halv elva men låg och drog mig till tjugo över tolv haha, men sen snacka jag med Patrik och vi skulle ta det en annan dag istället så jag somna om och gick inte ur sängen förrän vid 4 haha!
Satte mig framför Top model, Brooke knows best och The Hills med varm choklad, mackor, saffranskaka och lussebulle, ser ut som om min svulliga sida kikade fram idag hihi!
Nu kan man hitta mig här då, framför datan och tvn med chips och dricka, men de e najs det med (;
Tänkte ta en lugnt kväll idag eftersom att jag verkligen inte orkar göra något ikväll!
Imorn ska jag kanske träffa Patrik, får väl se vad vi hittar på i sånna fall :)
Och planerna för söndag blir tjejkväll hemma hos Tove med Sandra, Josse och Johanna!
Puss puss på er alla.. film kväll för mig nu <3


Kommentarer
Postat av: Patrik

Du är mitt allt sötnos:)<3

2009-01-02 @ 21:13:16
Postat av: Annie

tack hun <3 ring mig snälla <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback