FREDAG HELA VECKAN

Ingen tvekan! Hakuna Matata hahaha. Det är ord som e bra, ingen tvekan haha! Förlåt e lite allmänt glad bara :)
Älskar min Patrik så jag spricker! <333

Om min fredagskväll då :) Skulle in till stan med Sandra och Linn egentligen men ist blev det filmkväll med Linn, Tim och sötingen PatriK! Vi såg på filmen Barnhemmet och den var verkligen otäck asså!
Men bra slut på den iaf. Gillar filmer med bra slut helt klart! Till och med the ring 2 som slutar lyckligt.


Jag och Patrik satte oss med värsta pannkaksbuffen och kolla på Lets Dance slutet när Blondinbella dansa. Det är ju ett måste hallå? E det någon som inte följer det liksom? :O
Jag har alltid velat vara med i Lets Dance och det är roligt att just Blondinbella får vara med för vem hade trott det för några år sen? Det är ju inte s att vilken random människa som helst får vara med:)

Nuu ska jag iaf göra mig i ordning för ska upp tidigt som attan för ska till vallentuna till pappis.
Men innan det ska jag krypa ner i en varm skön säng med min solstråle till pojkvän. (en trött sådan men iaf) <33
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Patrik

damn giirl, i love you so much, you kno' that right?<3333333333

2009-01-17 @ 14:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback