FREDAG BABEEES



Japp nu är det så att det är fredag, jävligt skönt tycker jag faktiskt!
Min kära Michaela kommer till mig så vi ska ha en sköön fredag!
Man vet ju aldrig vilket humör vi e på eller vad vi hittar på :P
Idag vare så också att jag kollade på Sandras mobiltelefon och hittade massa gamla bilder på mig från i höstas!
Haha så dom tog jag och här e en av dom då som ni kanske ser.

Kanske skulle berätta något om igår också efter som jag typ inte la in så roliga inlägg kanske.. Men det var så att jag var sjuk och var hemma hela dagen men vääärsta huvudvärken kan jag säga!
Gick nästan igenom hela sässong 4 med The Hills haha, NÖÖRD >.<

Haha nu ska ja dra men ha en röjig fredag nu alla! Puss ock kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback