Four months

4 Månader



Varför och hur i hela världen kan du vara så jääkla underbar? Det är 4 månader idag som jag har fått ha dig vid min sida och det känns bra. RIKTIGT bra!
Jag har aldrig älskar någon så här mycket förut, aldrig gett så här mycket av mig själv till någon eller visat samma känslor som jag kan för dig.
Jag älskar dig mer än själva livet, och låt det bli många fler månader tillsammans, och i dom mörka stunderna ska jag bara tänka på allt ljust och lyckligt vi har tillsammans och alla underbara planer vi har och som vi kommer FÖRVERKLIGA!
För min kärlek till dig är oändlig, den kommer aldrig aldrig att ta slut, Jag är totalt förälskad i dig och Jag älskar dig Patrik Carlsson. Du är min bra halva.

Kommentarer
Postat av: Patrik

åååh du är såå söööt, jag känner detsamma:)<3 kgår inte att förklara mina känslor för dej, du är min andra hälft älskling, utan dej så suger allt, men med dej så är allt underbart:) kom alltid ihåg det sunshine<3333

2009-01-21 @ 21:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback