Första avsnittet avklarat

Nu har jag sett första avsnittet och det var bra, alltid kul att se det första där dom tas ut eftersom dom alltid hittar på ett nytt tema.
Några favoriter har man redan, bl a Elina och Clark. Haha Elina som tydligen är bisexuell eller något verkar också fått en liten crush på Clark så vi får ju se om det leder till något.
Isis är också en av favoriterna, född som kille men "är" en tjej, i alla fall numera, men jag kan ju säga att hon verkligen ser ut som en tjej nu trots att hon inte har opererat sig än.
På det stora hela var det ganska förutsägbart vilka som skulle gå vidare, alla jag trodde skulle göra det gick vidare och då blir man ju glad.
Verkar bli en bra sässong så jag ska definitivt följa det mera framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback